MY PAGE


XOXO

Thursday, April 14, 2011

RE : Peraduan Aku Benci Maxis Berukband


 

RE : Peraduan Aku Benci Maxis Berukband di
kamigila.com

Saya benci maxis broadband kerana LINE nyee yang memang SANGAT2 laa 'LAJU' mcm SIPUT ! siput pon lagi LAJU.. bayar mahal2, bayar ekot time ! tapi line nyee same jee. biler tak bayar, lagi laa tak boleh pakai ! 

peraduan neh MEMANG utk aku sertai....sebab kat STATUS fb aku,. penuh dgn STATUS maki hamun maxis berukband neh ! ape la yang power SANGAT maxis berukband neh ! 
BERUK aku pon cergas n cerdas dr BERUKBAND neh !
akan ku UCAPKAN selamat tinggal pada MAXIS BERUKBAND, digantikan dgn STREAMYX !
errr.. dah hampir sebulan aku BAYAR, tp TETAP tak laju2.. boleh dikatakan, memang takkan LAJU laa line nyee..

Maaf2.. terlebeh emosi bebelan plakk. Huuhu.. memang SANGAT GERAM ~

sesape rasa nak join....CLICK SINI ...

2 comments:

Nur Farah Hani said...

nadia!!! dengar kat maxis memamng sentap kna tibai cam nih.. ahahahaa..

tapi fara rasa mmang lembab giler pun.. T_T

~naddy~ said...

haha. tu pon kalau mxs sedar. haha

fara join la jugak. :p