MY PAGE


XOXO

Friday, August 10, 2012

Masterchef | STUDENT OPM

Assalamualaikum !

im alone...my fren dah lek uma. amboii, mentang2 sok cuti..tapi2, jupg balik uma jugak..ehem amek..hihikk..

Masterchef?? ehh, now amek kos kulinari ke hape? nope ! im still business student. almaklum laa, skrg neh kan short sem amek operation management. agak banyak la saimen nyee....

malam tadi sampai kul 4pagi wat ROTI.

rotii ???

yess ! kene wat vid bagai.....dah mcm chef wan.. =D

Last 31 july 2012....kitorang ade buat lawatan kat kilang my lecturer, bangi...
mase tu ade 2 group, pagi n petang, aku g yang grup petang tu.. best ! sporting je dak2 kls aku tu. tak segan ! sampaikan laa biler roti dah siap, kitorang yg 'MC' puasa, rase roti tu. hahaha! tak malu betol...


ni la group aku petang tuu...cer cari, mane aku ?hee


itu laa lawatan kitorang... so malam td kena buat roti sendiri..design pon sendirii ! =)
lembut n sedappp wooo roti2 tuu.

 dengan lafaz bismillah, kami pon mulekan projek..terpakse buat kat uma sewe kitorang, sbb xde tempat lain nak wat.hee


dlm kotak neh semua bahan dah disediakan,cume kena pandai timbang2 la.



preparation..
ade 2grup yg wat saimen malam td....


tga bertungkus lumus menguli..hihikk
diz my grup..



HAHA !
mcm2 decoration adee..


sebelum baka ..


selepas baka...


ni aku xtaw kenapee.. errr



grup membe aku..


my grup..
HAHA. muke sume dah ngtukk pluss2 fenattt....
err..apsal aku ase pipi aku makin buncitt ?
huhuuu

*********

komen pasal roti...

alhamdulillah, menjadi, naik n lembut..

design ?? kreatif laa sgt2 kan..haha

cume yang pelik2 kat sini,

ade roti + sosej + jem strawberi...
haha ! cube korang raseee... =D
sepatutnye, roti  + sosej + mayonis + sos..heee

pape pon, siap sume rotii !
kene edit vid la plakkk...haihh !

***************

majukan masakan utk diri sendiri..cehh =)

suke ?? cer LIKE n Comment  =D




6 comments:

saya_arief said...

nampak sedap.
macam penah nampak bro yang berkaca mata tu.

shafiqabdshukor said...

dahsyatnya..
mcm2 bentuk korg buat...
cmne la rasa die agaknye..

Iera balqis said...

Wahh..nmpak mcm sedap jek roti tu..hehe..omey-2 belaka corak dye.. :)
btw , visit here again..Nice entry dear..If u free time visit my new entry..Keep it up on blogging yea :D

~naddy~ said...

@saya_arief

memang sedap.. ecehh..hihi

kaca mata yg mn 1 ea? =D

~naddy~ said...

@shafiqabdshukor

rasa pelik2 =D

~naddy~ said...

@Iera balqis

hihi..cedap. =)

mekasehh ! i will...