MY PAGE


XOXO

Monday, December 2, 2013

sesi luahan hati

assalamualaikum...selamat tgh hari..

nak meluahkan perasaan. ceh.. luahan la sangat..
nak ckp pasal relationship pon, mcm xpatut, sbb aku blom kawen.. sllu gak kecundang ditgh jalan..
tp xsalah kan nak share pendapat?
huhu
mungkin sbb kes JA n SA n LN buatkan aku nak menaip entry ni..paham2 je la..
kite xtaw perkara sebenar..tapi nak bg pendapat ape yang aku pk jee..

lelaki.
eh kenapa lelaki? sume salah lelaki ke?
NO. bkn sume salah lelaki.
TAPI sebagai seorang PEREMPUAN..
pendapat utk LELAKI tak salahkan?


SALAH SATU sifat lelaki ni, 'PENDIAM'.. TAK SUKA terus terang.

ape salahnya kalau terus terang kan...
TERUS TERANG bende yang BETUL walaupon SAKIT nak terima.
JANGAN nanti, tupp tupp.. perempuan tu taw SENDIRI apa yang DIDIAMKAN, dah sakit.

suka ke BAGI PEREMPUAN SAKIT sebab tak terus terang?

kadang2 lelaki ni TAK FAHAM..
bagi dorang BENDA tu perkara KECIK..
tapi bila dah JADI BESAR?

JUJUR tu penting.

INGAT. tak ada orang yang PERFECT di dunia ni..
PEREMPUAN ke. LELAKI ke.. SAMA je semua.

nota untuk diri sendiri ::

SABAR ITU INDAH

XOXO

No comments: