MY PAGE


XOXO

Thursday, January 13, 2011

pertemuan antara orang ke’TIGA’ dengan ex couple

sebelum kitew lebih melanjutkan perbicaraan.

korang phm kan sape orang ke tiga tuh??

yakni, orang yg penah hadir dlm hubungan secouple. ^^

ape yg korang rase lau ade orang ketiga dlm ubungan korang?

MARAH ? BENGANG ? SEDIH? GEMBIRA ?? takkan gembira kowtt. gembira la kowt kalau TAK SAYANG. haha

pendek pnjang pulak intro aku, sorry2.

back to the lane. haha

*

*

nak dijadikan cerita, semalam lepas balek dr sunway. aku teman membe aku jumpe ex BF dye taw.

ex BF dye cakap,GF baru dye nak jumpe.

membe aku tak kisahla kan. ex BF dye tuh KAZEN dye. so, be professional. lgpon membe aku dah ade boipren. aku??tu nyibok jup. haha

start dari naek kete, dak pompuan tuh, senyapppppp jee.

haihh !! lantak kau la kan.kate nak jumpe. padan la muke. ape2 pon, kerana mulot aku yg tak reti  nak dok dyam, aku yg borak2 ng ex BF membe aku tuh. hehe

ngt nak tgk muvie kat e – curve, tp TAK jadi. pompuan tuh senyap je lagii. dengan muke tak boleh blahh.

* kalau muke chantek cm model, nak masam2 pon xpe, neh Tak. cubee la senyum cket walaopon kau senyap. bisu kowt.. hoho Smile with tongue out

yg penting, aku tetap mkn. tgk muke dye mmg la aku tak berselera. wat bodo je. HAHAHA hati kering basah.

then ex BF membe aku tnye, nak jln2 danau ke?? tak pe laa. nak balek laa. !

knpe?? sok adekls ( alasan,sbnar nympah tgk muke pmpn tuh)

*

aku pelik. SAPA YG RAMPAS SAPE SKRG??

haihh.geram lakk aku.pmpn tuh yg jd org ke tiga,pmpn tuh jd gf dye dkrg.

kau tgk la sndwi pmpn tuh cmne… perangai cm apetahh !

*

td ex BF membe aku tuh dtg jumpe membe aku, nangis2. nak BACK balek.hahahah !

TAK PAYAH laa wehh, dah terlambat. byk kali dah kau lukekan aty membe aku.!

pape pon, berserah je. jodoh pertemuan sume di tgn tuhan. Smile

 

agaknye ape jd lau GF ex BF aku nak jumpe aku? perang?? HAHA

5 comments:

nur dhiya' aida said...

siot je...da bwat org gile skit atie..then slambe slambe dtg nak blk..igt pompuan ni brg ke??
bole men refund refund plak

~naddy~ said...

@dhiya

taw xpee.. salu nye laki cmtuh laa. sng nk dpt, sng2 nk lepas.. ngt brg ke.. haihhh

asyhraf said...

perh... kalaw gf kpd ex bf u jmpe... silap2 bru dea nk sedar langit tinggi ka rendah..
2 satu hal..
ni stu hal lagi...
kalaw ex bf u nk jmpa u,
minx kpel lik,
u cakap.. mintak penampar bleh la bg..
hahah

apek poyo said...

lah..bole plak kuar sama lg..apa kes..kalau dah nyampah buat apa jumpa lgg....meluat den

~naddy~ said...

@asyhraf :

HAHAHA.. tampar la besh an..

@apek, xtaw la nape.heheheh