MY PAGE


XOXO

Sunday, July 3, 2016

Ketupat Palas



assalamualaikum..

tggl 2 hari lagi kita berpuasa..
persiapan Raya cmne?? ok ke tidak?
baju raya dah ade, siap awal.. tp raya thun ni cuti 2 hari je la. pastu kejee..

ketupat palas??

alhamdulillah, dulu rajin tolong arwah tok buat ketupat palas..
jadinya sekarang aku kene la ganti dye buat..
rumit jugak kalau tak reti.

kenapa kena jadikan KETUPAT PALAS JANTAN?
bukan KETUPAT PALAS BETINA?

ketupat palas Jantan, mcm ade selendang sikit, so kalau ikat ketat2, xde la keluar pulut dye.huu..


memang kena buat sarung dia dlu, spye nanti masokkn pulut,sarung ni dah lembut.

**

tapi aku xreti buat ketupat petak tu,hihi..

okk... selamat menjalani ibadah puasa kwn2.. 

**



1 comment:

de'X said...

Kita tukar nad...ko ajar aku palas, aku ajar petak tapi random petak je la..bwang/ketupat tu akan jadi tanpa sengaja. HAha