Thursday, January 20, 2011

suka bace novel tak?

assalamualaikum semua !
selamat malam yaww ! hehe
aku baru je lepas makan dan kekenyangan.
korang dah mkn ke? huhu
*
*
*
tentang NOVEL.



korang suka bace novel tak?


actually ramai membe aku yg suka bace novel.
macam2 ragam boleh kite tgk lau dorang tengah layan novel. awesome !! haha


aku? aku TAK SUKA membace.
lau NOVEL, aku tgk sinopsis je. haha


perkara biase yg selalu aku lakukan lau bukak novel :

  • bace sinopsis kat belakang.
  • selak bab 1.
  • rase mcm bosan je, next page lain.
  • lau malas sgt, turn to last page. HAHA
  • asekk nak cepat habis jee. hehe
  • tak sempat nak tangkap mood taw.
bila tgk kawan bace novel :
  • ade yg gelak sorang2.
  • ade yg tangkap leleh.
  • ade yg senyum sorang2.
  • memang melayan perasaan laa kan. HAHA
aku bukan seorang peminat novel. hehe tak rajen membace ^_^
tp nak mencuba bace novel KAT SINI la. huhu

p/s : kawan aku tgh bace novel neh. haha lawak la tgk dye. :p


E N D .

1 comment:

Mra Mastura said...

dah lame tak bace novel2 ni..
kalau bace novel cinta, sorok2. sebab ape? sbab kalau part sedih, mate berair.. haha.. masyuk jiwang..~!!

kalau novel biase, okok aje..

sekarang? check sinopsis.. ehhe..xde wit nak beli.. T.T