Friday, February 17, 2012

i adore her | excited

Assalamualaikum semua....

selamat malam... tik tok tik tok. jam berbunyii. so? xde kena mengena pon. hehekk..

sorry la ye. Ter-excited siket pas menjait manik kat baju mama .. huhu...
pasal tu pon nak excited ? xde laa.. ade mende yang lagi excited... =D


CONVERSATION between US ....

tadi mase dok menjaet tu, tetibe ade koling ....
nombor auntie aku, so angkat cam bese ...

aku cakap la, hello.... then auntie aku pas kat orang lain...

SOMEONE = Assalamualaikum.... ( suara pompuan, tp bukan suara auntie aku )

AKU = Waalaikumsalam, sape tu ?

SOMEONE = Saya pegawai pendidikan, saya dapat tahu result awak haritu bagus kan..

AKU = (dah taw, lain macam je)  tapi result lom kua laa. hehehe

SOMEONE = ouh yeke ? hehe

AKU = Spe tu ? bagitau laa.

SOMEONE = Saya kenal awak, saya tau nama awak, tapi kita tak penah jumpa...

AKU = ye ke ? hehe sape ye.. (alamak, aku neh dah la payah nak teka2. hehe )

SOMEONE = (sekali dye bagi statement, siket je, aku terus dapat teka )

" kadang2 ALLAH datangkan MATAHARI......... "

(agak2 korang, SIAPA ??? )






AKU = HELIZA HELMI kan....( dgn pantas menyebut )


HELIZA = hehe... pandai pon... acu awak ade citew pasal awak... suara awak cute la, umo bape neh..? hehe

AKU = ( ter-bangge jup + EXCITED ) HAHA..., cube teka.. ? cehh, aku plak main teka2 ng dye..

HELIZA = Sekolah menengah neh....pena datang tv alhijrah ?

AKU = TAK laa. 22 dah. kehkehh...pena g sane,teman acu,

HELIZA = oke la awak, Take care k, assalamualaikum..

AKU = Waalaikumsalam.. take care too.. terima kasih....



********huwaaaa... excited dapat ON CALL ng HELIZA HELMI sampai tak taw nak borak ape, adehh... pemalunyee aku dlm fon pon.. hehekk *****

tak penah pon jumpe and borak depan2.... kalau dapat kan best, cehh.. jangan aku jd pendiam sudah tym tu. hehekk !!

pape pon, tengs la kat auntie aku, sbb dye, aku dapat bcakap ng heliza..... =D


gambar bersama tak penah ade ponggg.. hehe edit je la. =D




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


No comments: