Wednesday, July 3, 2013

two papers

Assalamualaikum..

HEADACHE tp xboleh tido... so ber-belogwalking lahh dr blog hanis zalikha, maria elena, irine nadia, etc.. stalker moker.. hahah.
tgk tweet2, tgk keek2.... sume social network aku terjah..
FB je tak, sebab aku deactivated.. WHY ?? exam mood weh.. padahal same je dok update kat twitter...LOL..
tp FB lg banyak tekanan wooo.. huh!

already done wif 2 final paper !! alhamdulillah.. harap keputusan pon baik2 hendaknye... Amin...

tak pernah2 la rase se-struggle macam semalam utk lepas 2 paper. ye laa, mane ade pengalaman xde gap..
dah last2 sem mcm neh, tade gap.. sungguh pheww !

isnin paper habis petang dlm kul5.15, xkan nak stdy terus kot kan...kene reset minda..kene tido. tenang2..
before exam, kol mama, mintak semangat...hehe..takot oii...

selase paper pagi dude ! kul9 pagi..
acaner nak stdy? scan n terus scan nota yg aku buat tuu... 20chapters! ya Allah.. tp aku wat2 ileks je walaupon..errgh ! tido pon x menentu la kan... tdo awl, terbangun kul3pg, bukak nota x smpai 5minit, tido balik.. lulzzz....
bangun pg, tersubuh gajah la jawabnye, nasib laa terbangun gakk.(mekaseh la kejutkan 11x + alarm yg xdgr) =p
bangun pg mmg x ngadap note dah. paham konsep je lahh..
then exm kat fakulti jep..dlm kls...xhirau kiri kanan dah.. all out je ape yg ade...
alhamdulillah dipermudahkan ! soalan straight forward, xde evidence2... fuhh ! lege... harap keputusannye pon oke laa...

next paper JUMAAT ng ISNIN dpn...

malam neh relax ar dlu ann ann... refresh kan ape yg patut....huuuuu...


(kucing aku yg saiko mase study week aritu... nasib skg aku kat hostel )

tercerite panjang lakk.hekkss. ! kbaii... wish me good luck for next paper ! =D


***peluang untuk bantu OKU dpt kerja. ( Click Here )




No comments: