MY PAGE


XOXO

Wednesday, October 10, 2012

Gym UiTM

Assalamualaikum...

ehem2...

harini TER-rajin plak nak join membe2 pegi gym.
bler tnye dorg, nak g buat ape?
dorg ckp la, nak shape terBaikk, nakk strenght laa..

pastu aku jd blurr, aku pegi sne buat pe plak ??

dah cukup kurus, kecik, plus pluss bukannye kuat sgt pon nak angkat bende2 yg ade kat gym tu. grr

ramai gak laa kat gym tu, bdk2 sport la yg jdi instructor..
byk bende la jugak aku try....

ade ke patut abang tu tnye,

"umur bpe neh ?"

aku, " teka laa.."

"nampak macam belom ckup umur nak msuk gym neh je.."

perrghh abang neh, gurau kasar,,, taw la aku kecik.. huhu...

esok pegi lagi ???

mcam malasss. HAHA..

kbaiii.. =D

No comments: