MY PAGE


XOXO

Tuesday, October 16, 2012

Not Married Yet

Assalamualaikum !
hyep2 ~!
menaip sebentar sebelum di buai mimpi indah, erk ?

im OFFICIALLY not married yet.
eh, mmg la tak kahwin lagi..
hee~~

ramai di sekeliling aku dah nak kawen, dah buat persiapan bagai..Ohsem nyee !
nak Kahwin jugak boleyh ?
hihi..tcabut jantung aku jupg kalau tetibe .." JOM KAWEN".huuu....

Syaitan mmg tak suka kalau manusia nak buat sesuatu yg baik,sbb tu dia terus mganggu..
Nak2 pulak bler org tu dekat ng alam pernikahan.Syaitan terus mganggu.

So kena la byk bersabar n bdoa byk2.

Everything will be fine ! :)


............................

dah sah2 nak bnikah, cacing kepanasan la si syaitan tu sbb manusia nak mlangkah kepada sesuatu yg halal..

jadi kite sbg manusia, kena la byk bersabar,..
jangan ikotkan sgt perasaan yg tak enak tuh....

Solat n doa byk2..

insyaAllah, sumenye akn oke...

#statement macam aku je nak kawen. kihkihh... next two years or next year, Erk?. HAHAHA =D

google.