MY PAGE


XOXO

Tuesday, April 28, 2015

#bloggertalk : Aku dan Sukan

assalamualaikum..
terime kasih masih sudi jengah ke sini.. terime kasih juga pada geng #sahabatblogger sebab perkenalkan segmen #bloggertalk tiap minggu..tanpa #bloggertalk,tiadalah entry di pelangihaty ni.huhuk (dah mcm menang anugerah..hihi)

tajuk minggu ni,AKU DAN SUKAN.

aku?sukan?bagai pinang tak terbelah.hee

actually,lm sangatttt dh tak bersukan..
dulu pun bukan bersukan pon..

aktiviti sukan yg pnh join?

*sukaneka (bina menara guna tin,tolak rim beskal,isi air dlm botol,paling lejen rebit krusi.hihi)

*masa sekolah menengah,bersukan masa waktu pj jer..main bola tampar.seronokk..dgn tubuh yg tak berapa membesar cam aku ni,mmg senang tebalik kne bola.huu

*masa blja kat kptm kl dlu,amik koku bola jaring..pendek bukan sebarang pendek.haha janji bersukan..tp mmg best bola jaring!

*masuk uitm kat shah alam,mmg takk la bersukan..setakat bersukaneka mmg ade..daki bukit2 kat uitm pon dh kire bersukan.hihi

honestly,aku mmg tak aktif bersukan.so nk cerita topik ni.mmg tak kne la ng aku.kalau aku atlet bangga gk la.haha!

tapi mostly kazen2 aku ramai gk ceburi bidang sukan.bangga ng dorang sumaa..


fuhh..untuk korang yg aktiv bersukan.teruskan!

xoxo
muah ciked! ^_^

No comments: