MY PAGE


XOXO

Saturday, May 2, 2015

tart nenas mini

assalamualaikum.. haii semua..

buang masa duk rumah? takkan membuang masa jika di isi dgn betul.hihi
jadi, dengan resepi kebijaksaan mama buat biskut2,maka turunkanlah resepi pada anak yg tak berapa bijak nak buat biskut.haha

MINI TART NENAS.
mini2 je sekarang buat TART NENAS.
tak payah gedabak2..

tapi itulah orang kata, kecil2 cili padi......

nampak mudah,nampak senang, nampak cam," buat sendri pon boleh...."
alhamdulillah pada korang yg rajin buat mini tart nenas ni sendri.
yg tau buat je, tau betapa rumitnya menjaga si mini ni..huhu

yang tak brapa nak pandai buat, senang jee.. "beli, ngap!" hee..dun woryy..


tediaa...

MINI TART NENAS..

yang penting, jem nenas tu tak beli, buat sendiri..
resepi mama..hee

kecil lagi TART NENAS tu dari tapak tangan ku yang kecil ni..


haa, kalau rasa2 korang ni "hantu" tart nenas, boleh laa order kat aku..
nadia 0173935497

based in BATANG KALI.

selangor/KL/Perak dialu2kan..
just contact terus je no yg tertera.. 



p/s: tempahan dibuka untuk raya 2015 ^_^

No comments: