MY PAGE


XOXO

Tuesday, December 28, 2010

challenge - Day 26 – A photo of somewhere you want to go.


ehh kawan2, tipu la kan kalau org tnye, " mne tempat yg korang nak sgt pegi ? " tp korg tak taw nak jwb mn kan.
agak2, mesti byk kan korang nak pegi. tp blom dpt pegi.


aku pon sme gakk.
Cuti - cuti Malaysia ?


kat malaysia pon byk aku tak dpt pegi lagii.
sumpah aku cakap, aku TAK PERNAH pegi KELANTAN, TERENGGANU, JOHOR. apatah lagii SABAH SARAWAK. hoho.
selalu sgt pegi belah UTARA. tp TAK sume tempat pegi.

antara tempat percutian yg aku nak sgt pergi..

 
NEW ZEALAND. (dlm msia pon TAK abez jelajah lgi ) hehe.


salu gak org tnye aku, nak g mn ? new zealand. nape nak g sne ??

 
sebab .......
LEMBU TOMPOK itam putih neh la. HAHA aku pon tak taw knpe aku obses sgt ng lembu tuh. ohoho. dr kecik ag. mybe tgk iklan susu kat tv kowtt..
aku lahir tahun KUDA oke !!





aku rase kat malaysia pon ade lembu cmnih, tp aku nak gak LEMBU kt Sane ! HAHA.

actually aku suke pergi tempat2 yg ade binatang neh. huhu.

 

KANGAROO !!
suke2.
nak masok lam poket dye. soh dye bwk g jejln. can ?? errr...

Flower Field Russel Lupins Fiordland NationalPark New Zealand

nak belari2 lahh kat taman bunga neh. besh kan ??
bleh maen nyorok2.
tp aku rase, lau aku nyorok kat situ, kompom2 laa org tak dpt crik. haha.
luas kott tempat tuh. aku neh kecik jee. huhu.
takot lakk elang. hehe. nikmati pemandangan je lahh.



nakk g sne honeymoon nty. pade future husband yg tak nak pegi, i g cndwi. wahhh ! HAHA

E N D .

No comments: