MY PAGE


XOXO

Friday, December 31, 2010

jom jalan - jalan

setelah penat bersorak demi kemenangan malaysia semalam di putrajaya, so harini bajet tak maw kluar.
last2. kluar jugak.
1st plan : 6.00 pm

g rumah kakak pak panda  .
hehe.amek shawl. nak jual.
korang nak bli tak??

mudak kecik aka ank kakak dia, sangat comell !!!
geram lahh !
dahla kecik.. errr.aku pon kecik.. tak tak. dia lg kecik. hahaha

2nd plan :

g jusco maluri.
nak withdraw duit meyhhh.
then g makan.lapa kowttt.
malas kua pnye pasal pagi td.
 paz mkn2, terpikir nak beli barang2.
almaklumlaa.. dah balek uma sewe, barang byk takdek.
ngt nak beli katsitu je. last2, JOM G TESCO ^^

3rd plan :

TESCO ampang !
ramai seyhh !bese la kan, sekolah dah nak bukak, mak bapak, sibok belikan keperluan anak2.hehe
aku tak beli byk pon. hehe. limit ouhh..
balik dr tesco, WEH, JOM G DOWNTOWN !

4th plan : 00 :00 am

g downtown ceras. hehe
ramai sgt org. cuti kan..
aku beli contact lense !
contact lense ade jual kat downtown ??
elok ke ??
mesti lahh elok.
sbb yg dia jual tu, sebijik cam kat tenet !
aku beli chantek nyee. haha
then aku beli accesories shawl. cute2.
paz beli2, kitorg g mam char kuew teow.
ouhh. sedappp.
dah 2 bulan tak dtg cni kan. so, mkn puas2 hehe
waaaaaahhh ~~ letihhh sgt2. tp besh jln2.hehe

eh, mcm tak puas tgk malaysia lawan indonesia semalam, happening sgt2.
E N D .

No comments: