Wednesday, January 18, 2012

Celebrate Birthday

Hyepp ! Assalamualaikum !

baru je pulang dr quality hotel shah alam... ber-karok bersame2 teman.....
baya seploh hengget je, ag seploh NASIR blnjee. hehe mekaseh !

Aku rasekan suara aku akan menjadi bertambah ROCK.. terBAIK laa tadi karok...
tak penahh kot aku rasa melepassssskan SUARA semua.. JERIT bagai.... *takgiler

nyanyi lagu " LAGU UNTUK MU " .. Pergghhh SAMPAI berpeluh-2. haha !
lagu semua nak jerit2 je, tak mo yang SLOW-2 =p BAJET suara tuh besar sangat la kan.. =D

ESOK pon ade plan..Harap semuanye berjalan dgn lancar. sape2 yg nak buat appointment utk esok, sila tangguhkan ke hari lain oke ! Heehee...*takpemespon

tadi PLAN tak berape nak jadi, beday girl agak ke-down-an, tu yang carik alternatif ke karok tu. =p

Hari kamis nak balik uma mama dah... plan ng membe-2 g mandi sg kat area uma aku, dorang anta aku balik. hehek. Syiokk laa. mama kate nak buat makan2 sekali..

bufday girl kena CERIA-2 selalu..insya'allah.....



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: