Monday, January 9, 2012

tak puas hati | juara MasterChef

hyep assalamualaikum !
entry lepas, aku de cakap, SEE next tuesday kan ? heee sorry laa.. xtahan laa...tak blh edop betol kalau tak menaip. LOL...

esok LAST paper final... grr.. cepad laa mase berlalu...huu macam dah ready je konong.. =D

rindu nak tengok MASTERCHEF.. aritu study week dapat jugak la tengok, then dah exam neh, x dapat tgk tv...
nak tgk FINAL nye pon x dapat...


sape juara ??


Dr. Ezani ! Doktor Gigi neh hebat la.. =)

TAPI !

aku tak puas haty ... SEBAB ? sepatutnye orang lain yang blh jadi JUARA ...hm

TAPI !

siapa ??

*
*
*
*
AKU la.. HAHAHA...

JUARA ke ???

halamak haiii nadia oii ! tak payah nak berangan jadi juara MASTERchef oke ...
masuk dapor + memasak pon boleh kire bape kali jee. huuu...
time2 cuti SEM je RAJIN.. hehe...

alaaa... BUSY laa... mane de mase nak masak. huhu..

MAMA cakap, " dulu mama pon tak pandai masak mase kawen, tapi lame2 expert ! "
TAPI !

AUNTIE aku cakap, " sekarang kalau PANDAI masak, boleh UP kan duit hantaran kawen nti ... "

***
ehemm.... malas je nak tunjuk bakat memasak kat orang kan.. biarlahh rahsia.. hahakk..
tapi suke mencube sesuatu...

mase study week hari tu tolong mama masak kat dapo. mase tu mama g depan jup kot,
KACANG PANJANG MASAK KICAP..
aku dah lupe rupa masakan tu. heee...
sesuke haty sesedap rase je letak kicap, then letak air jugak. dah jadi macam sup.. HAHA

MAMA masuk dapo tgk, ehh. LAIN macam je. " ala, kakak nak bagi dye empuk je .. "
dah salah tak ngaku. tu laa... Hehehee

***

ape2 pon ! TAHNIAH pada Dr. Ezani , JUARA MasterChef Malaysia.





suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: