Friday, January 20, 2012

kebahagiaan dalam perpisahan

assalamualaikum !
akhirnyee bertapak sudah diri ku di BATANG KALI.... =D

sejak balik dr semalam, tgh malam tgk movie kat astro, baring kat katil terus tdo, bgn lambat, plus plus lepas makan, baring, TIDO lagi.. grrrr.....
sekarang kat Marry Brown Batang kali, lepak sini jup. nak on9 kat uma x dapat..... cedeyhh, bil x baya ag....

***

semalam SERONOK sangat ! LEPAK n bekelah ng MEMBE2 kat Sungai Pinang. yang kat JALAN genting tuh.. perghh. BEST !


terbaikkk tak port kami ??
hehe..

membe2 wat suprise oOo....
ade KEK coklat ....
SELAMAT HARI TUA 22.. huuu...

yeay ! KAMI dah tua.. aku ng NASIR dah tua.. =D

lepas tuh dorang suruh aku ng the geng sume masuk dlm air balik, dah la sejuk !
aku nampak nasir buat sesuatu.. Haaa. PASTI sudah itu tepung. haha
nak lari mane nad, dlm sg je neh.....
cehh. bajet aku nak lari, ne keja ng nasir dlm sungai. kejam betul dorang. 
kan dah kena TEPUNG + KUNYIT ! haahaha.. SIOT  betol.. Argh ! yang pasti, semua yang terlibat, semua kena. bukan aku sorang je.. hehe

mekaseh la membe2 sebab wat SUPRISE macam tu kat aku.
best ade kawan macam korang....
sekepala semuanyee ! =D

seumo edop aku, tak penah kena prangg camtu....
umo 22 baru kena.. perghh ! =)

after bermandi manda kat sg tuh, dorang gerak anta aku kat uma mama,
sampai uma, mama dah siapkan makan2. so, ape lagi. MAKAN !
tgk tv, relax dulu, tgk spongebob ! hehek..
then kul 6 kot dorang baru gerak lek KL and shah alam...

Mekaseh la uolss sbb anta aku kat batang kali, bawak beg2 aku bagai yang memenuhi 2 bonet kete. kehkehhkeh !

SEE you NEXT SEM ! muahx !

Waiting someone WITHOUT ending ='D




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: