Wednesday, September 11, 2013

review produk untuk muka

Assalamualaikum semua..
selamat hari rabu =)

aku yang promote kat online, aku yang membeli. grr
*awak, sy shopping sikittt je taw =p
meh nak review sikit...


*pencuci muka - NDZ*
NUR DARWISYAH ZAKIRAH

haa. yg neh bkn  beli online, neh beli kat membe aku..
tak mampu nak beli radiglow, aurawhite,etc
aritu penah pakai sekali, pastu no money, behenti kejap.hihik
dulu sabun die kecik je, sekali ng cream. 
sekarang asing2, aku beli sabun je, sbb cream ade lg.
creamnye jimat. pakai malam je.*tu pun kalau rajin
sabun ni maybe blh tahan more than 2month kot..
sbb aku pakai sorang, mama xnak join. =D


*taw xmancung.hehekk*
NO 360 eh

mata panda, keje kuat tiap malam.huh! tu tipu. -_-"
baru pakai 2minggu je pon, blom nampak ke-glow-an nye sgt pon..
yang penting dh kurang beminyak..kurang k.. =D

actually pic tu apply kan sekali ng bedak arab..
wahh, bedak arab BEST.. =D


aku pakai ROSHELLA

bedak ni permukaan die LICIN..
kalau nak pakai, kena basahkan SPAN..
then baru sapu kat muka..
mula2 mmg nampak putih sgt, tp ble lame2 pakai, dah meresap kat kulit, lg nampak sekata.
actually aku pon tak berapa pandai nak ratakan kat kulit muke, tapi cube je la..hehe..


*makin temek..hekk*

*
*
*

promote-2


sapa2 yang berminat nak SABUN NDZ tu, boleh la KLIK SINI

untuk BEDAK ARAB (murah2x) =D, KLIK SINI








No comments: