Wednesday, September 4, 2013

Saingan | ONLINE SHOPPING

assalamualaikum...
selamat petang, selamat bkerja, selamat berehat..hee..

peningnye lahai ngadap pc..
cerita pasal online shoping. ehm...

sekarang memang ramai suke online sambil membeli.. almaklum laa, semuanya dihujung jari...
kalau ade e-banking lagi parah..huhukk

banyak bende yang terjual, kekadang bende yang sama..TAPI lain2 harga..
tu la namanya saingan..orang kata, RISK aka RISIKO..
rezeki masing2...

kalau taknak take RISK, susah la..
macam aku pon, kekadang promote, ade yang beli ada yang tak.. so, sabar je la, mungkin akan ada jugak customer yang kaki shoping..hehee..
actually, aku yang terjebak beli kat online ='D

***

sebenarnye aku nak mintak maaf kat seseorang... aku penah tanya harga barang kat die.. tp aku x beli pon..
disebabkan aku nak tolong mmbe aku jual kat online, aku pon ter-Publish kan item yang aku penah tnye kat die..pastu die tnye aku nape tnya harga kat die haritu, pastu jual plak sekarang?

huwaa.... apakah? bukan aku saje2 nak bandingkan harga tuu.. aku pon dah lupe die jual bpe RM..
sory ye awak... tak bniat pon nak robohkan bisnes awk tu..hadeyhh..
semoga awak sukses jual dgn customer2 awak ye =')

***

aku tolong membe aku jual macam2, tapi banyak lagi yang tak ter UPDATE..
jom la terjah blogshop baru aku ni..
kalau berminat boleh la order =)

SHOP_PINK

KLIK PHOTO

*****************

xOxO


No comments: