MY PAGE


XOXO

Thursday, September 12, 2013

Karakter di sebalik ‘Display Picture’ | REMAJA

Assalamualaikum semua..

adaptasi dari (source : REMAJA karangkraf)

karakter di sebalik DP ?

ada maksud sebenar di sebalik uols punye DP sebenarnya.. siapa yg tak tau n nak tau, meh teruskan membaca entry ni...

1. GAMBAR SENDIRI


guna gambar sendiri menunjukkan confident level yang tinggi..tak kisah dgn ape yang orang ckp, orang yang mcm ni, bende yang utama dalam hidup ialah diri sendiri..malah seorang yang sangat berdikari =)

2. GAMBAR BERSAMA SEKUMPULAN RAKAN-RAKAN




Korang merupakan seorang yang suka bergaul. kebahagiaan kawan2 lebih penting drpd segala2nya. banyak bkorban dan lebih suka menghabiskan masa bersama2. semangat persahabatan sangat kukuh..kalau korang berseorangan, kompem mati kutu.. hihi kalau tak percaya, cube la lepak uma seharian tak kua2.huhu

3. GAMBAR BERDUA




self confident korang rendah. korang malu nak tunjukkan kelebihan yang ada. hanya berani bile ada orang berdamping dgn korang. lebih suka bgantung dgn orang lain..sifat malu menguasai diri.

4. GAMBAR BERSAMA PASANGAN


*sibuk nak letak jugak* =p

sifat romantik tak dapat disembunyikan lagi.. korang hanya suka berangan2 dgn sesuatu yang indah. contohnya berangan majlis perkahwinan n sebagainya. bagi korang, biarlah tak ada orang lain sekalipon, asalkan korang sentiasa disamping si dia.yang penting dia tetap berada di sisi korang.. untung la kan orang cam ni. ekk? ( HAHA )

5. GAMBAR KARTUN



korang tidak serius dgn apa yang terjadi.. sifat keanak-anakkan terserlah. seorang yang happy go lucky dan mudah tersenyum..sentiasa awet muda.

6. GAMBAR LAIN


gambar lain. contohnya gambar binatang atau pemandangan. orang jenis ni, selesa hidup di belakang 'tembok'. korang suka sembunyikan sesuatu dan tak menonjolkan diri yang sebenar. tapi bab2 untuk menghentam orang, korang mudah dan cepat melinting. yela, takde orang tau kan korang sapa, selalunya pakcik n makcik stalker.. huhu

7. GAMBAR TAK PANDANG KAMERA



ego korang tinggi melangit. selalunya lelaki yang pakai DP macam ni..haa kan? lebih dikenali dgn sifat misteri. mungkin sesetengah orang anggap diorg ni sombong, tp sebenarnya peramah. cumenya diorang ni ego dan tak tunjukkan kemesraan tu..

8. GAMBAR HITAM PUTIH


oldschool dan sngt indie.. korang agak kreatif dan berseni orangnya.. kamu seorang yang kuat semangat dan berdikari. kamu agk pendiam dalam pada mase yang sm, korang suka memerhati..then ada je ayat2 keluar dr minda..


jadi, siapakah korang??? =)

*kenapa korang ada FB? INSTAGRAM? WASSAP? etc?? TEKAN SINI

No comments: