MY PAGE


XOXO

Wednesday, November 6, 2013

Baby Blues

assalamualaikumm..
hyep2..semalam cuti.. MAAL HIJRAH..

kazen2 ku sibuk ajak pegi tgk wayang..
memula nak tgk HIGHLAND TOWER, tp ramai ckp mcm bushannn je. *-_-

akibat dh lame TAK pergi mid..lupe lakk kalau hari cuti, mmg bderet nak beli tiket wayang ..huh

byk tiket yg sold out.. pikir2 dok pikir.. last2 amek keputusan nak tgk cte BABY BLUES.
padahal xpnh tau pon tu cte ape.hahah !


*1st time duduk separate, sbb tket byk dh sold out.huhu

kazen aku laa, nak tgk seram, nak tgk seram.. nampak iklan cam seram jee, ape lg, beli je la.hee


seram tak?? seram tak???
err..

*****

cte nye lebih kurang CHUCKY tuu..


sape yang lagi ganas skg ni ???
huhu

**


kazen blnje tket wyg, blnje kepci..wahh..
sedap laa fries kepci tuu..
1st time makan neh,, ngtkan mcm fries biase tu..
ni dh rase mcm spring fries kat mcD..
eh? rase lapa lakk...

**


ni la kepala yg ajak g tgk wayang..
semalam tgk wayang, harini exam SPM..haa..
relax jee. katenye tension study..
org kua pas exm, dye kua sblm exm. huh


sorang dah lepas PMR, sorang lagi tgh SPM ..


sorang SPM, sorang lg, tga tggu result 'UPSR'.. eh?hihikk

********

okee.. itu jee cte smlm...
XOXO

jemput LIKE ::




Thank You Sayangsss...

No comments: