MY PAGE


XOXO

Thursday, November 21, 2013

come back | soalan

assalamualaikum..selamat petang...salam sejahtera.. =*

macam dah lameee je x menaip, macam lamee jee.. huhu
bz ckit la. ckit jee.. then xde idea nak menaip ape..
ni baru rase nak menaip2...pening dah kple ngadap Pc..haihh...
fuhh fuhh.. berabuk dah belog.. =D
xsaba kul 5, then balikk..

ni pon tgh pk nak menaip ape la yee??
tggl lg 3 minggu je kot nak abes praktikal.. weehuu !!
xsaba nyee.. pastu tggu azab ber VIVA lak..adeyhh...
kje pon x cari lagi.. acaner?

ni nak mintak tolong sikit.. leh dak???
blh laa blh laa. plss..huuu

memandangkan advisor dah approve questionnaires, maka terjadilah SOALAN utk kamu2 semua..yee KAMU...
tolong plss tolongg.. RESPONDENTS kena 250 orang nii...banyak nye lahai...
sekarang baru 11 orang.. =(
harap2 korang bace la soalan ng teliti yee.. JANGAN risau.. soalan PENDEK2 mcm tuannye.. eh?

tajuk ape?? berkaitan ng tepon, bekaitan ng banking.. haaa.. korang suke kan suke ?? jyeah !
terbuka pada 18TAHUN KE ATAS sahaja.. tp kalau yg bawah 18 nak cube2 jawab pon boleh.. xde masalah pon.. ^_^

tekan  ..... >>> QUESTIONNAIRES <<<

jangan risau, ade dwibahasa yang mudah difahami..

terima kasih atas kesabaran dan kerjasama akak2, abang2, adik2 yee... muah ! XOXO !


3 comments:

Queenara said...

okay dah bertambah sorang respondent nadia. ^_^ soalan senang2 je tu.. haha.

AISYA@AISHA said...

dah tolong dah ^^.

~naddy~ said...

@queenara : haha. simple2 jee. thanks !

@aisyah : tqq dear :)