Monday, May 7, 2012

Banjir

hyep !
assalamualaikum !

malam td, masa study, tetibe angin kuat, tebukak langsir..
walaupon ni pusat komersial, tapi aku SANGAT seram. gagahkan diri untuk tutup tingkap. ujan lebat plus angin kuat..
dah la sorang2.
haihh ! study utk test td la katekan..

pagi td membe aku mcg, dye kate tak dgr cite ke ?
cerita apakah?
dye bagitaw, uma aku kat btg kali banjir..
errk ?? xpenah2 plakk banjirr....


then mama kol....
mama ckp, banjir...
paras pinggang..
perghhh ! terkejut gak aku,.
selalunye tak penah smpai cmtu, setakat buku lali penah laa...
tak percaya jugakk..
mama kate abis teruk, baju dlm almari, kasut2......
kusi tunggang langgang. sofa... haihh..
peti ais sume..
kucing ?? tak sempat tnye plakk...



nahh. adek aku (muke gembire -_- ), mama ng abah....


uma jiran aku.
habiss la kete baruu -_-


uma jiran aku.

(angah pinjam gambar) hehe..

******

teruk benar kejadian neh..
uma yg dekat2 sungai aku tak taw la cmne plakkk....
uma aku yg tak penah2 banjir pon dah teruk cmneh....






suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


9 comments:

TS said...

erk??terok ni dear..
paras pinggang kot..
hope sumenye ok..

~naddy~ said...

@.: iEyLa :.

risau kereta ng barang letrik.

tga proses mengemas la tu..

sufi said...

troknyee..hbes harta... kete tu..huhu

~naddy~ said...

@sufi

mn2 pon blh blaku kan..

=')

kura said...

pehh. habis la kereta kena banajir ooo :0

~naddy~ said...

@kura

teruk kan... -_-

~naddy~ said...

@kura

teruk kan... -_-

AISYA@AISHA said...

teruk juga banjir kt batang kali... kat kajang kete dah tenggelam dah... dah takda tempat tadahan air rasanya sbb semua hutan dah kne tarah wat umah2.. aptb~

~naddy~ said...

@AISYA@AISHA

tu la pasalnyee... dah tarah2 sgt. kan dah banjirr. -_-