MY PAGE


XOXO

Wednesday, May 2, 2012

BENCI !

Assalamualaikum !

sementara ade mase nak meng-hapdet belog, ape lagi, hapdet je la kan. =D
terimekasih mimi, kasi gune bband.. huhu

BENCiiiiiii !

orang ckp, jangan benci, nanti sayang !
hisshh..
ni masalah lain laaa...

benci biler kulit muke neh tak licin dah.... =((

huwaa... sedeyhnyee...
nampak sangat la aku tak leh tuka pencuci muke yg lain...
pencuci muke yg aku pakai aritu dah abes, nak beli plak, wet ptptn dah tggl ciputt. hiii.....
biler pakai pencuci muke yg lain. Haaa. hamek !
dah tak sekata kulit aku.. hurrmmm..

geram uols !


#kadang2 mulut berbicara lain,
hati berbicara lain. =')
stopblocking.






suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

4 comments:

kura said...

sama la. duit ptptn dah makin ciput ooo :0

zulhilmi tempoyak said...

knp muka sy xpenah licin jugak.. huhuhuhu

org kt sy comel je sbb tu muke xlicin kot..

~naddy~ said...

@kura

xreti bajet. =D

~naddy~ said...

@zulhilmi tempoyak

mungkin gak laa. =D