Saturday, August 6, 2011

anak angkat

assalamualaikum peeps ! buat ape tuh ?? dah ready nak buke pose?? ish awaiii lagi neh..

aku baru je lepas wt almond london.. byk lagi tak settle tuh. stop jup la. PENAT.


kat uma neh ade anak angkat mak aku neh 2 orang..sorang tak datang, sbb tuisyen.
mama ng ayah dye g bukak pose kat hotel hilton utk dokter2.. yg budak2 neh boleh tak nak bukak pose ng parents dorang.
sanggup lepak uma mama ros dye *mama aku la.

mama aku pe je la masak berbanding dgn makan kat hotel. mesti ade macam2 punye. suke sgt datang cni weh..

rapat betol ng family aku. ye laa. jaga dr kecik... rapat laa.

ngt dulu, mama ng ayah dye bercuti kat london, tak mau dorang ikott...
maybe kecik lagi kot. tak menat nak jalan2..*kecik la sgt, dah sek rendah pon..
kalau aku tuh, dah tergedik2 nak ekott. heheh

harini mama masak pengat durian + roti jala .. >.< mavlesss ! ceitt. macam dah rasa je. mane ade rasa, pose neh..
jiran aku bagi bubur nasik, mama masak sup ayam, wt bihun supp... errr... lambat lagi ye bebuke?? hoho !

nak ucap awal la. < SELAMAT BERBUKA PUASA  >



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: