Tuesday, August 23, 2011

terujanya jumpe kawan, tapi

hyep SALAM 1 Blogger...
kawan2 semua.. rindu meyhhh... rindu nak update belog, amek.. sanggup menaip walaupon tengah kepeningan kepala neh..berdengut2 jugakk rasa... urm.
tadi busy buat biskut, mn taknya, my aunt nak amek malam td gak..
sok dh nak bg orang2 yg oder..
walaupon penat, berbaloi2 laa.. aunt as supplier pon, 1k jugakk. hehe alhamdulilah...
esok smbung wt biskut utk orang2 cni lakk.
lepas bayar yuran degree... =) mekaseh mama...

**

aku bukan nak citer pasal biskut raya, aku nak citer pasal KAWAN..
KAWAN lame masa kat sekolah... ye la, dah 4tahun meninggalkan zaman persekolahan kan..

korang eksaiteddd tak kalau dapat jumpe or tetibe jumpe kawan lama korang???
mesti la eksaitedd kan? *kalau tak eksaited lain cter..
HAPPY sgt ooOoo, dah lame tak jumpe, tetibe... ade depan mata... banyak mende nak diborakkan. nak tnye itu ini...share pape yg patut...kan?

TAPI sangat BENGANG laa..kalau..

situasi : Beria2 la kiter tegur diorang, ye la, lame tak jumpe... tanye itu ini *ramah*... TAPI dye?? macam tak de perasaan je biler jumpe kiter, padahal bertahun2 lame tak jumpe...

aku memang penah alami situasi baru2 neh.. SAKIT aty weh.. lepas neh, jumpe, wat bodo je laaa....

TADI pon masa g BAZAR ramadhan *1st tym pegi. huhu aunt aku terserempak ng membe lame dye, hampir 10 tahun tak jumpe, eksaitedd giler aunt aku tegur dye, kawan dye cume cakap " eh, diana".(xde perasaan)
. aunt aku ngt dye nak borak lagi, tetibe dye blah macam tu jee ?? HAHA kesian aunt aku. dye bengang giler..

kalau boleh. jangan la LUPA KAWAN kalau dh jumpe depan2 tuh, kalau tak berapa ingat pn, ingat2kan laa..KALAU laki or bini ade kat sebelah pon, kenalkan laa. bukan nak merampas pon. Adoiyaii..


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^



No comments: