Monday, August 1, 2011

kisah puasa pertama

assalamualaikum peeps !!
macam mane puasa harini ?? best kan ? nikmatnyee.. =)

pagi tadi korang bangun pukul berapa.? aku kunci jam pukul 5.15am sebab imsak 5.41am..
mama kate nak bangun pukol4.30am.
naseb baik laa aku terus bangun biler jam berbunyik. *eksaitedd sgt kan

dengar biseng2 kat dapor, tapi tgk asal gelapp je.
lolx.. jiran aku rupenye tgh memasak.. sah sah mama tak bangun lagii..
g bilek atas, kejutkan mama.. mama kata tak kunci jam,.. naseb baik aku bangun.. =p
kalau tak, terlajakk laa...

mama dah masak malam td, just panaskan lauk je..
kitorang selalu fam tak byk pon lauk pagi2, kekadang sahur nasik goreng je..mama tak makan sgt pagi..
abah ,abang, adek ng aku je melantak nasik.

lepas makan nasik ng ayam, makan kurma. 2 bijik.minum air masak 3 gelas.

maybe itu yang menyebabkan ade tenaga sampai sekarang. tak rasa lapa pon. =)

lepas semayang subuh. tidoo... sampai kul 9, then tolong mama wat biskut rayee.
terGUGAttt aiii ! hehe.. terKrukk2x gak la perut neh. sabor2...
settle wt biskut raye kul3 ptg, then tidurr. siyess. ngtokk !
baru pas bgn tidur je neh.. hehe

nanty kita sambung cerita pasal berbuka plak. tak pergi bazar pon, not interested =)

alhamdulilah harini tak ada kesilapan TERmakan =p


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


No comments: