Saturday, August 13, 2011

Friendssssss | TAK SUKA

Hyep ! assalamualaikum sahabat2 semua ! hope harini korang sihat, n PUASA ye. hehe

baru je settle satu adunan biskut tart, jup lagi sambung balik...
banyak tak siap lagiii...
so, on9 kejap..


**
**

Korang, aku ade sorang kawan neh. sahabat FB je pon, ade la sejarah2 perkenalan kitorang. ceehhh..
cume aku bengang jugak ng dye neh....
Maaf la pada yang terasa yeee....
bukan nak ngumpat, cume nak kuarkan ape yang terbuku di muka buku, eh tak, yg terbuku di haty...

tadi on FB, dye ade add aku, guna FB baru...
maybe awek dye tak taw kot FB tuh, ataupon sebab dye dah tak bahagia ng GF dye. sory. hoho.
oke, ur AWEK pena cakap yg aku " perampas".. wahhh.. terima kasih. *sape yg rampas sape, pk sendiri la pompuan ye..
Kawan aku tu plak, berkawan ng aku, dye takot aku RAMPAS kot BF dye..
Kawan aku tu plak,asek KAPEL CLASH KAPEL CLASH ng pompuan tuh.. TAK SUKA la macam tuh, aku yg serabut, sebab aku yg jadi mangsa.. MANGSA ape???

Biler ko dah baik ng GF ko, GF ko plak REMOVE aku.
biler ko gaduh ng AWEK ko, ko ADD aku.
Helllooo... kalau laa APPROVE aku memerlukan TANDATANGAN aku, kompem la aku tak APPROVE.
naseb la CLICK je. MASIH ada haty nak berkawan.
maybe neh the last kot, kalau ko remove aku lepas neh, TAK PAYAH KAWAN laaa..

Bukan aku SOMBONG, tapi ko tuh yang tak de pendirian tetap. maaf sekali lagii...

kalau IKHLAS berkawan, TAK JADI sampai cmneh kot..
pikir2 kan la yee.. =)

Ape2 pon, SALAM RAMADHAN >.<

Psst2x, ade orang tnye, cmne nak letak RADIO ERA ea?? g tgk tutorial kat Lyssa Secret ye sayang =)





TOLONG VOTE nadia, KAT SINI ..  THANK YOU <33



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


4 comments:

Shira Mary Jenn said...

pasnie remove je..tak yah kasik chance dah kat dorg..huhu ;)

Firdaus Life said...

huhu masalah yang rumit =_=

~naddy~ said...

@mary ann ;)

haa. tu la pasal. haha

~naddy~ said...

@Freaky

sgt rumit kan. haiish.