Monday, August 8, 2011

blogger berebut2 follow blog

Hyep korang ! sememangnye aku sedang berada di kampung..
tengah menikmati malam yang sunyi lagi tenang... =))

auntie aku dah nyenyak tido sebelah aku. aku je neh tak taw nak tido2 lagi..
almaklumlaa. lappy depan mata kan... mencari idea menaip2.. hehe

eh korang, bz siket la harini. nak update belog pon macam tak de idea jepp..
TAPI, sejak aku join SEGMEN CIK FIRDAUS, berlumbe2 aku tengok follower aku semakin meningkat !
terkezutt makk. heheh..


aku je tak sempat2 nak menjengah belog diorang..
tengs taw korang singgah n jenguk2 belog aku..
Hargai sgt kedatangan korang.. cehhh. macam datang beraya la plakk kan. huhu

nanti nad tak busy, nad JANJI nad terjah belog korang 1 per 1.. haaa...
HARAP gak, biler korang dah follow, KEEP in TOUCH laa ye..
sila la kunjung berkunjungan ke next n next entry gakk. jangan la singgah entry neh jee. hhihi..
kite reply2 komen, share2 pendapat.. auww >.< sweeettt gitu kan.. <33




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

1 comment:

Anonymous said...

salam owner blog. dtg singgah & follow sini from segmen blog freaky. yup, hope to keep in touch too. :)

http://lurvemycadbury.blogspot.com/