MY PAGE


XOXO

Saturday, March 3, 2012

cuti dah habis

Assalamualaikum !

im ALREADY AT KOTA DAMANSARA !
terasa Dekattttt sangatttt dengan SHAH ALAM.. =(

mama, abah, adek, ade lagi kat uma acu aku neh.......
sok dorang baru balik... macam bermimpi je cuti dah nak abess.. iskk isskk !

Sabtu ahad ?
Macam-2 di plan kan..
uma sewe pon tak tengok ag camne rupenyee.. haihh !

I WISH U WERE HERE... ehhh. ehh. TERmasuk plak. hehehe. IGNORE IT !

***

tadi ondaway datang k.damansara neh, siyesss JEM kat RAWANG, nak masuk ke tol tuh....
HAMPIR 2 jam ! perghh ! kesian abah...
*aku tak suka jalan jem, walaupon aku tak bawak kete tu*

macam2 andaian dibuat, KENAPA JEM sangat ? selalu tak macam neh...

#excident ?
#banjir ?

semakin hampir ke tempat kejadian, Ouhhh ! BANJIR.....

mungkin dorang tak bagi jalan, sbb banjir teruk tadi... patut laa... ye laa. agpon ujan lebat..

biler dah msuk highway, ermmm sekejap je dah sampai.... ujan sepanjang jalan.. sekarang pon hujan lagi,
banyak moto2 tersadai kat tepi2 jalan, rosak. ade yang tolak je moto. kesian...

lalu je kat situ abah aku sound, " Haa. ni salah topi besi laa. korek jalan ! "

hehe. lawak la abah neh..... tapi mmg betul pon, kontrak tak bape betol la, tak pikir masa akan datang.. cehhh =D

***

esok plan ? mama abah xtaw balik uma kul bape... acu plak ajak teman g tengok uma sewe dye....
xtaw la sampai kul bape... huhu

I Miss You Wallpapers

suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: