MY PAGE


XOXO

Wednesday, March 28, 2012

Dulu Boleh, sekarang Tak Boleh

Assalamualaikum....selamat malam.. eh ehh. dah awal pagi sngt neh. hehe MORNING !

ehem2.. td merantau cari makan woahh.. bajet nak g ikea, mam meatball, tapiii tak jadi, sbb macam dah lewat..
so, tuka plan g subang. errr... g beli bege je pn. HAHA.. hebat sgt keee beger kat situ ?

hebat tak hebat laa, aku kongsi ng mimi, bege nyee Beso sangat.. =D

lepas g subang, g KLANG,, cari port nak makan.. makan lagi ?? tak laa, makan bege td laa, bungkus dr subang bawak g klang. boleyh? hehehekkk
tapi membe2 aku yg lain, makan lagi ouh kat kedai tu..Claypot Asam Pedas Andak, Kg Kuantan . =)

tetibe die kol, gtaw aku de kat mn, dye kate kawan dye nmpak aku. yeke ?ke stalker check in iii.. =p


aku ng mimi share bege... err.. boleh tahan laa rase dye...
tapi aku tak boleh nak masuk sebab ade MUSHROOM !

hurmmm.....

dulu... fevret aku kott MUSHROOM...mushroom soup sume tuh..

sekarang ?? terbayangkan MUSHROOM, dah nak termuntah.. err.. sejak biler jd cmneh ??

mase cuti sem aritu, xtaw la sebab ape, seharian muntah tak henti2 smpai kena cucuk.. adehh.. tak sanggup dah.. lemauuu je rase..
seminggu demam.. asal terbayangkan mushroom, mesti nak termuntah.. eeee...pelik laa.
aku buat teory sendiri, MUSHROOM tu kan kulat, makan banyak2 sgt tak elok.. kott. ?
sekarang, kena rajin2 minum yakult ! jage PERUT ...

fevret dah bertukarr. =( xtaw tuka kepade ape.. hihikkk

sentiasa mendoakan yang terbaikk =)
p/s : homesick !


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

6 comments:

Syuhada Nasya said...

mushrum kan sdap tu syg ..hhehheeh
jom singah blog syu

shiema sufian said...

Alaaaa, jangan la homesick, nanti balik ye (:

~naddy~ said...

@Syuhada Nasya

alaa, dah xleh masukk =(

~naddy~ said...

@shiema sufian

baiklah. =(

kura said...

musroomm sgt sedap kot. walaupun pening gak kekadang. heheh

~naddy~ said...

@kura

sekarang dah xleh makan.. :(