MY PAGE


XOXO

Monday, March 26, 2012

terjah LV

Assalamualaikum uolss !

yeay ! petang tade kelass... tp kena g wt survey company plak...utk ENT.hurmm...

semalam before acu aku anta balik shah alam, lepak MV jup.. MV ??? mid valley laa. haha ( mid sudaa )

cuti-2 Mid SANGAT semak... RAMAI orang, crowded !
g mid pon sebab nak amek barang...

 

amek barang  LV kt the garden... perghh.. first time masuk LV tuh. kehkehh... JAKUN...
almaklum laaa, barang kat situ bukannye murah2..
sampai aku tnye acu aku, pe yang mahal sgt Louis Vuitton tu ??

pakai kulit buaya kott., HAHA (merepek)
 
(google)

sekecik neh pon dah beribu. huhuuu......


 

lepas amek barang tu, g terjah CK plakk...
acu kate nak blnje handbag satu, tapi tapiiii... tade yang bekenan di hatiiii..
nak LV boleh ? HAHAHA....

.......

Handbag tu aset perempuan......
aku suke handbag...
kalau handbag besar2, mula laa nak sumbat macam2,
kalau handbag kecik, dah kena limit barang yg nak bawak..

sekarang nak bgaye pon pakai barang uptown je. HAHA
janji CANTIKkkk. tunggu la dah keje nty, macam2 nak dibeli, =D




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

2 comments:

kura said...

LV? amboi. amboi... hehheh

~naddy~ said...

@kura

hehehe.. =D