MY PAGE


XOXO

Tuesday, April 3, 2012

kelemahan lelaki | PEREMPUAN

Hyepps2 ! assalamualaikum !!

dah tido kah ? kenyangnyee perut, baru lepas mam bihun segera. hihikk
acaner nak tido perut kenyg2 neh. adehh....

tadi mase tga bincang2 sal saimen ng membe bilek, tetibe bukak topic......
pasal ape ? pasal CINTON la.. kehkehh.
kan dah dapat idea nak menaip entry baru. =D

***************************************************************


betulkah LELAKI lemah bila ng PEREMPUAN ??

maksudnye ?? just wanna share ape yg kitorang gosip2 td je...

Lelaki neh lemah dgn pujuk rayu perempuan ye ??
bukan ke lelaki neh EGO dye tinggi ?
mungkin tak semua, tp itu realiti kan......

PEREMPUAN ::::::

kalau dah taw lelaki tuh dah berpunye, tak payah la nak terhegeh2 kat lelaki tu.
ramai lagi lelaki lain kan...

LELAKI pulak, kalau tak termakan pujuk rayu perempuan, perkara ORANG ke-3 ke, takkan terjadi.
betul tak ??
kalau la KESETIAAN lelaki tuh TINGGI, bende2 yang porak peranda takkan terjadi..
TAKKAN termakan dgn GODAAN perempuan lain......

PEREMPUAN pon ade salahnye jugak.....

Kenapa tak nak lelaki lain ???

SEBAB dye taw, LELAKI yang jenis tu jugak dye suka..
JENIS yang macam mane ?

MAYBE lelaki yang dye suke, selalu amek berat, bertanggungjawab.....
dye teringin nak macam tu jugak...NO WONDER dye terhegeh2 kat LELAKI tu, walaupon dah tahu, lelaki tu dah berpunya...

ish ishhhh......

korang jangan la buat cam tu kay !!

RAMAI lagi, jejaka-2, gadis-2 kat luar tu yang baik-2..
jage maruah diri, jangan cuba porak peranda kan hubungan orang lain....

Nanti termakan diri sendiri....

*peace no war ! huhu





4 comments:

Anonymous said...

agreed :)

kura said...

lelaki mmg ego. sekian. eheh!

~naddy~ said...

@Anonymous

hehe.. ;)

~naddy~ said...

@kura

taw dah. heheh