MY PAGE


XOXO

Monday, April 9, 2012

lets Party

Assalamualaikum !
wat pe kah ? sok kelas kul 10.30pagi....
so, tertido lambat plakk. hehekk


ehem-2. dapat jugak balik batang kali minggu neh, setelah hampir sebulan tak balik. huhu macam la study jauh sgt kan.. =.="

bawak balik buku bagai, tp tak sentuh pon. hihikk..
almaklum laa...
balik jumaat malam aritu, dah penat...
tidooo... dapat jumpe katil kesayangan, mane tak nyenyaknye tdoq... =D

sabtu plak, pagi2 mama dah kejut, baju kotor mane, then bgn, bagi telekung ng towel je.
"itu je .. "
kaka dah basuh la before balik semalam mama.. =0
then smbung tido ag..
then mama kejut ag, mama dah siapkan adunan nak wat apa dot dot.. nak wat tak ?
"oke2, kakak buat"....terus bangun g mandi.. hihihihi....

petang tu g uma kazen aku. ade bufday party !


makan2 !!


Aarizzz


Asbii... =)

ramai plak kan baby-2 mase sabtu aritu...
dukung baby tu, dukung baby neh.. heheh
tiuttt !!


bufday kak ida. 


Asbi ng Arif..
amboi arif, tak de dalam lagi ke lesung pipit tu. hehekk


mama ng kucing kiutt.
otototot00o. tomey !


pon boleh la berposing cmneh. huhuh...

*****


rase tak nak balik shah alam. tp diri neh dah berade di shah alam pon. huhu
mama suh blaja rerajin.. !

loveyouolss !






suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: