MY PAGE


XOXO

Tuesday, April 24, 2012

Suka Dia | Kahwin Muda

hyep2 ! Assalamualaikum uols.
selamat petang !

ehem-2, dah lame tak terjah belog budak comel yang sorang neh....

almaklum la. dye pon jarang hapdet.
kalau dye hapdet, aku yang eksaited lebeyh. haha...

walaupon kat uma aku neh tak de aircon, tapi kalau bace belog dye, ase sejuk je.
huhu.....


Seronok pulak rasanye kalau jadi DIRI dye.
TAPI, semua orang, ade jalan dye masing2 kan... =D

kena bersyukur ape2 jua keadaan pon....
TAK boleh nak memilih utk hidup macam ITU macam INI...
jangan nak banyak songeh sangat k !

cume BOLEH berangan je laa. Haaa.. mane taw, dengan angan-2 tu, boleh jadi kenyataan ye dak ?
amin~


credit to : Dena Bahrin

Puan-to be..
hehe...

Sejuk hati ni tgk wajah dena yang berseri-2.. =D

" May ALLAH bless you n your future husband.. Tahniah Dena ! "

************

kawin muda ? Ohsem kalau benar-2 ready..
best kan.. ^_^




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^



6 comments:

♔Lady Ainaa♔ said...

Tahniah to her also...awww, seronoknyew dpt kawen muda2..hurmmmmm.... Semoga hubungan dy dgn si suami hingga ke syurga

~naddy~ said...

@♔Lady Ainaa♔

:D amin ~

kura said...

wah. kawen muda menakutkan. hehehh

~naddy~ said...

@kura

seram !

Shiema Sufian said...

few days je lagi nak sah jadi isteri org. Allah akn temukan seseorg itu bila dia mmg dah bersedia untuk hidup berumah tangga. Mungkin Shiema belum kot. tu yg tak bertemu jodoh lg tu (:

~naddy~ said...

@Shiema Sufian

yess.. jodoh dye dah tertulis lebih awal...alhamdulilah.
kite pon belum lagi. =)
ins'alh, masa yg menentukan. =D