MY PAGE


XOXO

Monday, December 12, 2011

Karoke | Hilangkan suara

assalamualaikum...
entry ni sambungan dr ENTRY INI ....


before tuh g minum2 n solat ASAR n magrib kat SURAU dpn GIANT sek7..
mencari ketenangan merindui seseorang.. ecehhh... huuuu...(siyes)

**



KAROKE !!
hilangkan SUARA......hihikk...
ilangkan stress jugak !

balik dr karoke, g mamam kat kedai mamak.. siyess TAK taw nak mamam ape kat kedai mamak. huu
cerewet giler. SO whut ??

tp dah lapar, so oder je SAMA menu ng nanie.. hee....
NASIK GORENG AYAM..
cdah mam ayam tandori ng roti nan.. amboiii syidah, dah pandai mam kat kedai mamak yee.. heeheh
naseb baik laaa nasik goreng dye sdp...

Haa.. kitorang dudok, port betol2 dpn screen besar...
ade lawan bola td.. mende tah. HAHA yg si EKA, eksaited tgk bola, jerit2 dye. HAHA dak2 laki kat situ pon tak macam dyee..
haihh EKA neh..

tetibe dye terperasan, GELANG EMAS dye elang !

kitorang yg gelabah....
g bayar dulu, then g cari gelang dye.... carik dlm keta xdek, then patah balik kat tempat karoke td, xdek gak...
masa karoke gelang dye still ade, sbb tgk dlm camera ade gambar dye kai gelang tu lagi...
cari kat jalan, kot2 tercicir. xdek gak..
hurmm.. xdek rezeki la darling.. kesian you.....sabar ea... =)

then balik bilekk...
MEL dtg plak, ajak g bilek dye, makan durian ! auww ! sy xleh makan durian banyak2.. nty demam.. huu
makan je la siket, dah org ajak kan. =D

balik bilek, tak study pon harini, penat....

*****

salah ke bile merindui ?

suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

6 comments:

Syuhada Nur Ekhwan said...

wowww.. best nye.. hekehk..

nur Muhammad said...

betul ke karaoke dpt hilangkan duka lara dalam jiwa,,..

~naddy~ said...

@Syuhada Nur Ekhwan

a'ah. best sgt. :)

~naddy~ said...

@nur Muhammad

tak betol pon :p

Tihara said...

wah best nye karok..asah bakat :)

~naddy~ said...

@Tihara

hehe. bakat la sangt...