MY PAGE


XOXO

Wednesday, January 18, 2012

Kawan Alam Maya

Assalamualaikum !

Korang percaya pada KAWAN ALAM MAYA ?
means kawan2 yang jumpe by MYSPACE ke, FACEBOOK kee....

agak2 korang dah LAMA berkawan ng diorang ?
PENAH jumpe tak ?

aku penah buat entry pasal neh dulu....

aku ramai kawan alam maya neh, tapi TAK SEMUA bertahan.. i dunno why....
aku berkawan je ng semua orang.. tp yang SAIKO-2 kurenggg laa... nanti otak aku yang sakit. hehe

eh-2, tadi aku dah jumpe ng KAWAN ALAM MAYA aku taw.. setelah sekian LAMA berkawan dan TAK PERNAH jumpe...
kalau aku cakap pasal tempoh berkawan mesti korang kurang percaya. hehek !
kenal dr MYSPACE.. cehh dulu budak2 baru nak up, kai MYSPACE jee.. ruangan saya. HAHA
sekarang nak gune myspace pon dah tak paham. grr  =D

i got " kangaroo and Koala bear " tengss for all my dear frenz. =D
google.

esok membe2 aku nak hanta aku balik batang kali, smbil2 tuh, singgah la nak mandi sungai katenyeee...
perghh. MALASnyee nak kemas barang2.. xtaw nak kemas ape lagi neh. huu
nanti dah balik, mesti payah nak hapdet belog, BIL celcom bband TAK BAYAR2 ag.. nak Paw abang laa. =D



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

6 comments:

AISYA@AISHA said...

sya pernah juga jumpe kwn dlm myspace.. dan sekarang jd kawan rapat.. =) x sangka..

JMR said...

kawan maya = easy come, easy go..heheheh

~naddy~ said...

@AISYA@AISHA

best kn. :)

~naddy~ said...

@JMR

yup .. tp kalau kite pandai cara berkawan, not easy to go. :p

AISYA@AISHA said...

best!! biar kawan beribu tp jgn cari musuh hehe

~naddy~ said...

@AISYA@AISHA

musuhhh TAK NAK.. :)