MY PAGE


XOXO

Sunday, January 15, 2012

Mengidam ini

hyep assalamualaikum ! harini otak tak berapa nak ade idea menaip entry laa.. grr

kotak dah beli..... kotak UiTM tuh.. utk susun BUKU.. tapi macam berat je nanty nak bawak....

so, x sambung kemas pon. dr tadi mengadap lappy.. yang SYIDAH dah 2 3 muvie dye tgk. haha...

hadoyaii. dulu pas abes exam je terus balik uma , neh tak, sbb sok nak g pejabat mara, KL... nak settle kan bout MARA...

tetibe PERUT ku menidam nak makan sesuatu.. ishh. mengidam ?? macam pelik je. haha..

DONT THINK OUT OF THE BOX oke !



apekah ????


ROJAK SOTONG KANGKUNG !
perghhh Ohsem Gilerr... lame kott tak makan neh..
mane plak nak cari mende neh lagii..
NAK jugakkk... >.<


balik uma mama, nak suruh MAMA buat..
huuuu.. TAK SABO nyee...

=D



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

8 comments:

+feeza+ said...

tengah2 lapar tgok gambar tu..perggghhh..terliur..hehe

agak korang tak balik lagi ke??
org dah bosan duk umaaa...=.=

~naddy~ said...

@ feeza

taw xpeee.. lapo nehh...

settle mara balik r. hehe

beLLa said...

dappnye ! tbe2 teringin jugakla. ;P

~naddy~ said...

@beLLa

bestnyee kalau ade depan mate skg. huu

de'X said...

lau nk depn mata, tengok la gmbar tu..

~naddy~ said...

@de'X

makan laa. HAHA

+feeza+ said...

nad wat pengurangan je ke or penangguhan sekali?

~naddy~ said...

@ feeza

nad buat dua2 sekali. =D