Thursday, June 30, 2011

jeles dgn diri sendiri

assalamualaikum.. sedar tak sedar, dah pukol 2.28 am ???

neh gare2 sekarang aku tido sgt tak menentu... almaklum laa. cuti kan. bosan dok uma..
Haa.. ins'alh, esok ade lg resepi spesel !
membe aku de cakap, sejak dok uma, rajin plakk memsk2 ea. haha..
praktis laa awl2 kan. wtpe praktis ? ye laa. xkn tak taw masak langsung. malu nty taw. =)

aku baru je settle wt header utk bestie aku sorang neh, syiera rahim.


amacam ?? oke tak ?? aku wt simple2 jee. aku tak reti nak buat2 doodle neh.. just amek gambar sendiri, tepekk kat header. hehe..
tapi, betol2 jeles laa ng header tuh, walopon aku sendiri yg buat. hoho.. *buleyh?
simple jee kan.. itu je yg aku taw edit....
nape? korang nak tempah ke ? haha ! *macam ade plak la kan org nak tempah. =' )
kalau nak tempah pon boleh, just PM nad k ! jgn memalu.. RM ?? tak mahal sgt la.
esok nak buatkan header utk SYIDA plakk. harini dah penatt...
korang g r terjah kat belog bestie aku tuh. dye dah lame ade belog, tp baru nak aktif balek...

TEKAN SINI pergi belog syiera k...

E N D

2 comments:

syiera said...

aku suke header tuh sesangat <3

~naddy~ said...

@syiera

aku pon suke. :)