MY PAGE


XOXO

Monday, June 20, 2011

Rasa Cinta



assalamualaikum... rasa mcm dah lame tak menaip je. hehe
 eh. arini aku jumpe cinta aku..
best nyee.. err... dah lame tak bCINTA nehh...
sungguh susah biler nak mulekan semua neh semula...urm...
dah lame tak jumpe cinta. asek dok uma je kan. huhu..
best laaa dpt jumpe cinta......sonok sgt. 2jam aku habiskan masa ng dia..
RASA CINTA maken mendalam rasenyee.. eeiiyuuu... *gedik.


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






























Haa. ne ade aku jumpe cinta aku, aku cume makan kt RESTORAN cinta rasa. HAHA
dah lame tak makan kt luar ng family. restoran neh baru je bukak kat tempat aku. pe lg, try la g mkn kat sne.
jalan2 crik makan la katekan. hehe
aku makan nasi ayam je...n wif my fev drink "sirap laici"


ape rasa ?/ errr... bese je. kenyang laa jugakk..
pada sesape yg penah baca ENTRY NI .. Haa..
 harini aku try makan tomato ckt.. urm. mampu makan sikit je laa.. rasa mcm lain je kalau msok mulot.. eeiyuu. =p

Gimik td hanyalah gimik. haty mseh kekosongan. cehh...

E N D .

1 comment:

NasZ said...

sedapnya..huhu..nak skit..

MOHD NASER.com