MY PAGE


XOXO

Wednesday, February 15, 2012

andai kamu bahagia

assalamualaikum......
selamat pagi....skrg pukul 3.40am. dah hampir sebulan rasanya tak hapdet belog neh..
rindu plak nak menaip...
tengs to mama sbb bayarkan bband neh. =D

pagi2 hapdett belog, ape kejadahnye? mencari publisiti murahan ??? andai itu anggapan uols.. but, its not !

pagi2 buta neh, mencari jugak seseorang utk mendengar luahan haty, tp masing2 dah tido....
tp bestie aku paham pe yang aku luahkan kat dye...mekaseh la, walaupon not face to face....

***

ANDAI KAMU BAHAGIA 

mungkin aku bukan yang terBAIK...
mungkin aku bukan seorang yang boleh membuatkan kamu BAHAGIA...

andai kamu BAHAGIA TANPA aku,
Hidup lah dengan keBAHAGIAAN yang kamu miliki sekarang...

**

jiwang pagi2, but its REALITY .....

I HAVE TO BE STRONG <3


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

4 comments:

Terompah Caring said...

Jodoh tu rahsia Allah. So, no need to be sad. Dulu den pun macam hang jugak. Dan sekarang den dah ada pengganti. Jap jap, kita tak tahu apa yang kita dah buat, tapi Allah tahu apa yang kita akan buat. Walla.

~naddy~ said...

@Terompah Caring

yup. semua nya sudah tertulis, jd berdoa je... :)
tengs...

syiera rahim said...

bukan senang nk bahagiakn hati orang, tak sume sempurna ! tp hati kita sendiri tak pat merelakn org tu tanpa kita cane ? :'( ! try to be chill ! :), bia lmbt jumpe jodoh, dri hati asek tersiksa je, kan ? :)

~naddy~ said...

@syiera rahim

betol syiera....

mcm2 cara dicari utk bahagiakan org. :)

saba je k.

CHILL ^^