MY PAGE


XOXO

Friday, February 17, 2012

Kejutan lagi | AWESOME

Assalamualaikum... selamat pagi jumaat, moga hari ni kita diberkati-NYA. =D

hyep2 ols ! tak cukup dgn kejutan semalam ( klik sini ) , harini pagi2 lagi dah dapat kejutan !

minggu yang penuh dgn SUPRISE ! perghh.. =)

**

pagi tak pagi sgt la td, aku dgr ade abang posto anta barang, sbb mak aku yg kua. aku tak berapa nak sedar lagi tym tuh....
then mama bagi something....


nadia nad naddy..
sume nama aku diletaknyee. =p


(sejak biler la plak amek kos seni neh )

dengan kegigihan aku membuka parcel neh, bertungkus lumus, menggunakan segala tenaga yang disimpan selama sebulan bcuti neh, akhirnya dapat jugak bukak dr balutan..
banyak tol seletep, macam tak nak kasi bukak..

tapi hari ni kan jumaat, so, SABAR je la...
jumaat je nak kne sabar ? keh kehh =D


TAdaaaaa.....
siap ade ketas kecik2 bagai.. adehhh


turn nak bukak neh plak...
sekali lagi, dgn menggunakan tenaga yang tinggal, bukak seletep neh plak...
memang menguji kesabaran !

akhirnye terbuka !
senyum LEBORRRR den ^______^

ape yang aku dapat ???

agak2 korang ????

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V


dapat nota "CINTA"

akibat kualiti camera hp yg dah nak nazak, meh aku gtaw kat korang pe yang tertulis kat nota tuh.

" adiah ?? tunggu cdah bawak "

***

adehhh.. pandai kan ko prankkk aku.. ceitt ! haha...

pastikan HADIAH yang BAKAL aku dapat tuh, BESAR ! =p

***

tengss ye HILMI ! my bestie too.. =D


Hilmi & ME

RINDU celeb bufday bersama Hilmi n Syidah .. huuuu




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: