Sunday, February 19, 2012

BBM vs SMS

assalamualaikum ! selamat tengahari semua...
dah lunch? bagus kalau dah, aku blom ag.. hee

jom stowry moryy....


BBM vs SMS....

BBM tu apakah ??
SMS tu apakah ??

BBM tuu, BlackBerry Messenger.
SMS tuu, Short Message Service.

BBM telah menindas SMS.. WHY ??

wahh, untung laaa pada mereka yang pakai BB ( blackberry ), jari jemari syiokk je tekan2 button fon..
asekk ber- BBM je...(tak hiraukan alam sekeliling)
Sampaikan, SMS di anak tiri kan.. huuhu..

Asal nampak je lambang......
 
kat FB, mula laa. NAK BB PIN... kehkehh..


adoyaii... ade gak la mintak bb pin kat aku... actually aku TAK PENAH memiliki BB sendiri la uols...
Pinjam dr orang je. huuu..Nak PIN tudung ade la.. hehekk !
aku masih sayang kat HP aku neh.. walaupon tak berapa nak canggih.. =D
Still boleh SMS pee......
cume sekrang neh, orang lebih suke ber-BBM je la kot. sbb CEPAT n TAK kena charge..

Kalau tak de, buat cara tak de ye...huuu

HP aku sunyi sekarang.okbai. =)



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


5 comments:

Amar Za'im said...

Agak la. kalau dah ada BB, sms pun rasa macam malas nak layan. Hehe

Eh, tak de BBM? SMS je? Meh no fon la kalau macam tu. ;P

~naddy~ said...

@Amar Za'im

cmtu ? huwaa. sedeyhnye. huhu

haha, no fon . =p

Amar Za'im said...

@~naddy~
Macam tu la gaye nye. hehe

Eh tadi kate HP tu sunyi, ni nak kasi meriah sikit hp tu. Lalala

sea_lavender said...

kte gne hp murah je.. tak perlu berbbm bagai~ huhu

~naddy~ said...

@sea_lavender

betol2. =D