MY PAGE


XOXO

Sunday, February 26, 2012

nothing to say

Assalamualaikum...

hapdet belog ape la 2 3 pagi neh kan. huhu
dah lame ase tak hapdet belog.. xtaw nak sembang ape sorang2 kat belog neh. grr

hanye tinggal betol2 seminggu nak balik shah alam.. adoii.. rase berat hati pulak nak balik sane...
rase malas sangat nak balik sne...

Ya Allah.... takde langsung semangat nak balik shah alam.... =(
memulakan SEM baru.... SEMANGAT, sila laa datang...!
atau kena nyanyi lagi harimau malaya baru nak semangat ? huuu

ape dalam pikiran aku neh pon xtaw laa.. hurmm...
sayu plak rasenye....

kesian belog aku jadi tempat + mangsa meluahkan perasaan...
kalau boleh, nak citew banyak2, tapi xpe laa.
pendam je dalam hati... = ' D ( im Fine.. err )

aku SENTAP ? agak laa... ade la tetibe je yang membuatkan aku sentap..
adehhh, nape neh, mudah la sgt nak sentap-2 bagai... ( sebab sayang ?)
kemon NADIA ! be strong. =D tak ade pape yang berlaku pon...

Trust Yourself, Trust Himself...


Jangan Pikir yang bukan-2...
bercelaru pikiran.. nak kemas baju, kemas buku masuk kotak, mcm2 nak kemas. ( oke, xde kena mengena )


kepercayaan adalah tiang kesetiaan.
komunikasi adalah tiang kebahagiaan.





suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

4 comments:

Mr Danel said...

tidur lah mkcik sayg

sea_lavender said...

ble da d umah mmg xnk balik kampus~~ salu juga rsa begitu...

~naddy~ said...

@Mr Danel

dah tido. keh2.

~naddy~ said...

@sea_lavender

taw xpeee. =D