Monday, February 20, 2012

Saya Menang Duit

Assalamualaikum !
haaa... kan aku dah cakapp.. minggu neh penuh dgn kejutan....
perghh. naseb JANTUNG aku oke ! =p

kejutan2 yang lepas ?? KLIK SINI and TEKAN SINI ... ohsemm TAK ??

NOW aku menang DUIT !


muka HAPPY ! 

**

duit pe plak aku menang ? BAPE juta ? kehkehh.. maen juta2 plak...

aku penah JOIN macam2 GA selama dah berblogging selama 2 years 2weeks 6days, tak penah menang pape pon. cedeyhh !
tapi NOW, aku berTUAH ! 

aku join GA neh abes FINAL haritu, KLIK SINI ...

tetibe aku diberitahu oleh Eyriqazz ......

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


wahhh.... entry TERBAIK no 2 !

alhamdulillah.....menjadi pilihan =D

menang RM 5 and RM 1 BARU !!! RM 6 je. tak dapat la nak blanje uolss.. hehekk
ishh ! NAK simpan.. =D

Entry ape yang HEBAKKKK sgt tu ??

ENTRY INI laa.. perghh. TAK SANGKA ! 

terima kasih banyak2 !

**

pemenang ENTRY terbaik.. jom terjah entry diorang gak...

tempat PERTAMA = Tuhan Berikanlah Aku Cinta
tempat KEDUA = Rahsia Warna Ikut Hari

**






suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


2 comments:

Arez Razin said...

wahhh! dapat duit baru!
untonglaaa.haha :D

~naddy~ said...

@Arez Razin

rezki. =)