MY PAGE


XOXO

Wednesday, October 5, 2011

betul ke lelaki takut rama-rama ?

hyep ! assalamualaikum,,, selamat petang.. byk plak greeting.... heheheh

betol ke lelaki neh takut rama-rama ?? cer tanye diri sendiri....*utk lelaki* TAK TAKUT ? bagus2.... heee..
aku cume nak share ng korang, masa aku nak menunggu makanan kt DC td, sebelah meja aku ade budak lelaki dua orang ng ayah dye....
tenga lepak2 situ, tetibe budak lelaki tuh lari dr tempat dudok dye, dye g kat ayah dye....
PASAL pe ??? sebab ade RAMA RAMA besar... dye takut giler kott... HAHA aku senyum je tengok budak tuh, nak GELAK tak sampai haty.....

ayah dye cakap, tengok tu, perempuan tak takut rama2 pon....
yang adek budak laki tu plak siap panggil rama2 td....dye suitt2 rama2 tuh.. HAHA macam la rama2 tuh PAHAM....

ayah dye tnye budak lelaki tuh, NAPE TAKUT RAMA RAMA ?

dye cakap, " GELI "

errr.... RAMA RAMA chantek kott. apsal dye geli ar? hehehe pelikk...

lain laa lipas, kalau geli pon mmg sesuai laa. sbb LIPAS TAK CHANTEk. =p




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


4 comments:

sea_lavender said...

comey la plak dgr bdk2 lelaki takut rama2 ek~~ =)

~naddy~ said...

@sea_lavender

taw xpee. heheh cute.

Syuhada Nur Ekhwan said...

yke laki tkot rame2? hehheheh sweet laaa

~naddy~ said...

@Syuhada Nur Ekhwan

hehe.. sweet taw laki takut rama2. :p