MY PAGE


XOXO

Thursday, October 13, 2011

pelajar uitm shah alam kaya

hyep olss.. assalamualaikum .....


boleh tak aku nak cakap, budak2 UiTM Shah alam neh kaya2...

nak kate Laptop, memang jarang nampak... ramai kai ipad jee.

henfon plak xdek cikai2, sume touch2 ng banyak2 keypad nye pon.....

ramai pakai keta, sampaikan Parking pon x ckup..... pelajar parking tempat pekerja. kena clamp, senang2 bagi duit kat polis uitm.. grr...dah la mahal. hoho..

tu ape yg aku nampak sekarang laa.. sebenarnye TAK SEMUA kaya....
aku tak macam diorang pon... ade ipad, iphone, bb, keta, and etc.........

CUMA nak cakap sekarang pasal PTPTN..... Huwaaaaa... PTPTN neh suka taw memainkan perasaan aku ! Cissss ! bengang gilerr.... RAMAI yang dah dapat ptptn..UiTM lain laa, kampus2 sume kebykan dah dapat.... Some1 cakap tadi, katenye INDUK lambat dapat.. Hellooo PTPTN ku sayang, kami TAK KAYA mane pon.. cepad laaa bagi duit. *senang2 je mintak wet org.. grrr*

actually membe aku dah kol PTPTN nye org, dye cakap, PTPTN sume dah lulus. skrg tunggu PIHAK bank masukkan duit.. isshhh... bank neh. cepad laa..... bank tak de duit ke ?? yang aku taw, bank aku memang tak de duit. heeee.....



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

10 comments:

Dhia BellamiZam said...

kite nk pinjam dwet dy..nk x nk ikut kn aje kehendak dy.. :)

bobiedanbad said...

sekarang ini masanya membyr saki baki PTPTN yg ada

Syuhada Nur Ekhwan said...

HEEHEH YKE DORANG KAYA?? HEHEHE ptptn ak pn dpt lmbat gak

syiera rahim said...

perlis dah dapat ! sekain :)
esok lusa dapat la tu. chill oke :)

~naddy~ said...

@Dhia BellamiZam

tu la pasalll... sabo je laa. :(

~naddy~ said...

@bobiedanbad

semoga cepat abess. :))

~naddy~ said...

@Syuhada Nur Ekhwan

ntah la. majority la kot. hehe

~naddy~ said...

@syiera rahim

oke sayanggg. :))

Ibu Lala said...

sabar ye dik. cepat dapat duit cepat abis....

~naddy~ said...

@Ibu Lala

wet dah msuk,, hehe :)