MY PAGE


XOXO

Thursday, October 20, 2011

Konvo UiTM memang beri kesan pada PELAJAR UiTM Shah Alam

assalamualaikum... Hyep Olsss... SIHAT ? hope korang sihat hendaknye yee.. =)

harini dah bermulanya ISTIADAT KONVOKESYEN UiTM...

konvo aku utk kali kedua 29/10 neh. so lambat lagi....
so, apadahal konvo tuh dgn student macam aku yang dok kat sini?

memang ade kaitan weh. student yg dok luar,yg bawak kete, ne parking kat luar..seksyen7...
then naik bas. Ok FINE. dorang senang je ade bas terus smpai ke fakulti....
aku yg dok dlm neh ??bas dah tak de tempat biase.. parking disediakan khas utk parents...

kena menapak... aku tak kisah nak jalan jauh smpai ke fakulti pon, masalahnye kena mendaki... banyak bukit kat sini, jln tak rata....
seminggu laa kena macam neh.. =(
habis laa turun berat badan...ceittt.. (padahal timbang aritu, naik je berat) heehehe

merungut tak habis2...okbaiii =p










suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


2 comments:

Deeyaudeen Sabri said...

sek 7? dkt gile la kiteeeeee.. :P

~naddy~ said...

ye ke?? blh la blnje makan an. HAHA *tetibe