MY PAGE


XOXO

Saturday, October 1, 2011

penat seharian

assalamualaikum.. Hyep ollssss !
penat betol harini... penat bukan ade aktvt sukan pon, cume penat dudukkk....duduk pon penat ?
mesti laa....

alkisahnye harini, awal2 lagi, kul6 dah bangun..... siyess awal giler bangun pluss2x sejuk giler nak mandi...hoho
rutin selepas mandi, make up la weh... pergghh.. kalau make up bukan sekejap, tgk2 jam dah pukol 6.45am... dah nak dekat pukol 7. tak siap2 lagii..RELAX jee.. sambung make up. heheh..
nak pakai selendang ag... dalam kol 7 baru gerak g padang kawad...tunggu bas... awal giler ! BAS pon tak sampai2 lagi...
lambat kott...dalam kul 7.30 kott bas sampai....penuh plak. so, tunggu yg lain....
rupe2nye, UiTM sediakan satu bas je pagi tadi?? STUDENT dah la RAMAI.. sabo je laa....

Dewan ape tah kitorang g kat sek7 kot....
dah smpai tu, tunggu lak budak2 UiTM Puncak Alam.... hampir kul 9 baru dorang sampai... bayangkan, dr kol 7 sampai 9am.......kan 2 jam tuh nak menunggu ! dah la perot menyanyi2....
kitorang dipecahkan kepada kumpulan, dah tak same ng membe...dapat ng orang kos lain... naseb baik sorang tuh macam peramah, kembar kott. COMEL.. =)

ade sum1 tuh dok sebelah aku gak, TAK bertegur langsungg.... err. MAAF, aku bukan sombong, tapi kalau dah perangai n MUKA dye cam sombong, n pelik siket, aku TAK tegur la...kalau dye senyum je pon jadi la kan.... aku neh mudah je SENYUM kat sape2.... otomatik aku jadi PERAMAH...

program GATEWAY TO EXCELLENT 2011 .... Fakulti Pengurusan Perniagaan....katenye same macam KI ...
suai kenal ng MPP, n TEMPAT baru,...

bekpes Nasik lemak.. kenyang n TAK abes pon....... Tgh hari makan nasik + ayam merah + sayur.. pon makan TAK HABIS.... makan ayam jee... keja mase kottt...

asek ceramah jee.. ade yg BOSAN, ade yg SANTAI, n ade yg BEST & HOT !
lame duduk..... tu yg sakit b****t aku tuu.. HAHA...

RAMAI tak datang.... 500org kot.... cian jugak la kat MPP, dorg wt neh utk pelajar baru, tp ramai tak dtg, dah rugi hampir rm10K... sbb bajet utk seorang harini rm20 ..... ape2 pon, KAMI gak UNTUNG, sbb dpt bawak balik MAKANAN... so, jimat laa malam neh, tak payah beli kat luar. nak plak duit aku mmg tak de sesen pon dlm wallet... huuuu ... REZEKI.. =)

esok ade program lagi, WAJIB ne dtg... ade fakulti FAMILY DAY ..... datang2... ade sukan n MAKAN FREE lagi. hihikkk. ...




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^



No comments: