MY PAGE


XOXO

Friday, September 30, 2011

Tiga Dalam Satu

hyep olsss.. assalamualaikum.... pertama kalinye minggu neh aku tak balik uma MAMA ... wahhh. BANGGA !
padan muke tak dapat balik, sebab ade aktvt kat uitm sbtu ahad neh. utk new student... perggh. SEDEYH la jugak...
bosan weh harini.. dah la tak de kelas....
bangun pon lambat, sebab layan MAADUU.com malam tdi....

CERITA PERTAMA - MAKAN



sehari kalau tak pecahkan duit RM10, tak SAH... cepad je rasenye duit aku abes dok cni.. padahal, tak kua mane pon....
kat sini asek lapa n nak makan jeee.... MAKAN BANYAK, tp MAINTAIN.. mane taknyee... dok sini tak boleh nak GEMOK. naik turun tangge jewp. kt DC (dataran cendekia) neh banyak kedai makan... hampir semua kedai aku ng membe dah jelajah...dah makan kat kedai2 tuh... naseb baek la senang n dekat je tempat makan...BAZAR macam jalan TAR pon ade.. habis aku shopping.. ade jual MATA weh.. hurm. sabo je laa. simpan wet, tuk konvo.. YURAN kolej pon xbayar ag, tunggu PT.. tp takot gak, nty ne halau.. err. boleh ke cmtu??hurrmm...

CERITA KEDUA - KONVO
google
mama aku mmg dah cakap, bajet tuk dua2 konvo dye ng abah dah sediakan... so, serba salah plak aku tak pegi nnty kan... tadi dok chating ng membe kolej lame, dorg g tak, ade je yg pegi.. ooyeah ~! ade kawan....
tapi aku xde sape nak anta utk RAPTAI....tetibe membe aku offer diri, suh tumpang dye. dye dr PJ....
aku salu kalau bab2 memilih antara 2 neh susah... senang2 g je dua2.. semua puas aty kan.. heeheh nty kalau tak pegi, mula laa pikir panjang2 nape tak join... ishh.. susah tol...
before 7hb ne baya sumee... Haaa.. kan tinggal lagi seminggu... sooo... cepat sgt....
tengs la pada yg suggest kan utk aku g DUA DUA konvo yee.... =)

CERITA KETIGA - Program UiTM di HATI ku.



aku tak dpt balik uma mama sebabbbbb... esok ng ahad ade program kat UiTM neh.... hrmm. SABO je la...
sok xtaw la program ape.. pagi2 lagi kul7, dah ne gerak kot dr sini....sampai 5.30ptg kott program tuh.. aku tak paham la ade program ape, siap kate pagi kai formal, ptg kai baju sukan.. dah macam ape tahh...
awal gilerrr... nak bangun kul bape laa agknyee. nak make up 2x lagii.. huhuhu..

ahad plak wat kad ID .... dah bape minggu dok sini, macam org asing plak rasenyee.. hehehe..mane tak nye, ID pon xde....blh keluar masuk sesuke aty jee babe., !






suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


2 comments:

Cik Yatt said...

bese la tu sehari 10..nme pon student..haha..lgi2 yg suke makan..ngeee

~naddy~ said...

@Cik Yatt

tu la pasal.. tak boleh nak berjimat lgsg. heee